lauantai 4. kesäkuuta 2011

Nuken takki

Meidän vanhemmalla neidillä on oma vauva, mun vanha nukke. Jostain syystä nuken vaatteet ei oo säilyny yhtä hyvin kuin nukke (tai sitten niitä löytyy vielä random-paikoista mun vanhempien luota). Tajusin päivänä eräänä että nukellekin voi neuloa jämistä vaatteita ja siitä se ajatus sitten lähti.

Tämä takin ohje on tehty 7 veljestä -langasta Novitan ohjeilla. Nähtävästi reilu 20 vuotta vanha nukke ei ole ihan yhtä tuhdissa kunnossa kuin tämän päivän Baby Bornit... Hyvä takista silti tuli! Jos sitä seuraavaksi neuloisi nukelle myös housut, sukat ja pipon!

4 kommenttia:

  1. Mutta nyt on muotia isot kasarityyliset vaatteet, eli nukke on ajan hermolla! ;)

    VastaaPoista
  2. Jes, nukke on muodikas! Ja mikäs siinä, kyseessä on kuitenkin aito kasarinukke! :)

    VastaaPoista
  3. Mä tunnistan nuken, mutten hyvällä tahdollakaan pysty muistamaan mitä sillä on joskus ollu päällänsä. Kohta oon miettinyt jo monta minuuttia. Onko sillä oikeasti ollu joskus jotain vaatteita? :D

    VastaaPoista
  4. Mä oon miettiny ihan samaa! :D Onko reppanalla ees ollu vaatteita? Muistan kyllä mitä kaikkia vaatteita mun muilla nukeilla on ollut, mutta tää on ilmeisesti viihtyny alastomana :D Jotenkin kyllä vaikea uskoa kun tietää miten paljon meidän äiti on tykänny (ja tykkää edelleen) ommella jämäkankaista pieniä vaatteita...

    VastaaPoista